Geç diş çıkaran bebiş anneleri kaçıncı ayda çıktı ve doktorunuz sınırın kaç olduğunu söyledi bize özeldeki doktorumuz 14 ay dedi devletteki bi sınır söylemedi 16 aylık bi çocuk çıktı sizden önce hala dişi yok dedi ebemizde dişte bi sınır yok dedi illaki çıkıyor dedi çok geç kaldık biz ya 😄anlamadığım özeldeki doktorumuz 14 ay dedi çıkmazsa nasıl bi tedavi uygulayacak merak ediyorum dişin bi tedavisi varmı