livanurvealpinannesi61 Kalbim22 2 yıl düzenli kullandık. 2 yaştan itibaren sadece kış mevsiminde kullanıyoruz.
_YanakReisinAnnesii Kalbim22 d vitaminini özellikle kış dönemleri her yaşa öneriyor doktorlar. Oğluma kış dönemleri özellikle hâlâ kullanıyorum 3 yaş. Bu kış düzenli kendim içinde başlıycam inşallah.