zeynepgokmenn Her bebeğin gelişimi farklıdır,ayrıca yapabilecekleri eylemlerin ay aralığı da farklıdır.Şu ayda kesin şunu yapacak demek yanlış olur.
Ayrıca kilolu olması hareketlenmelerini kısıtlayabilir,zayıf bebeklere oranla daha hantal olabilir.Bunlar çok normal.Desteksiz oturmak için bebeğiniz zaten henüz küçük.Ortalama 8.ay gibi desteksiz oturabiliyorlar.Benim bebeğim de yüz üstü durmayı sevmiyordu,ancak 7 aya doğru dönmeye başladı bir gecede.Kilosu normal gelişime göre fazlaydı bu yüzden atik bir bebek değildi.
Söylediğim gibi henüz erken bir dönemdesiniz,hiç bunları düşünüp kendinizi sıkmayın,bunun yerine tontiş bebeğinizin butları sıkın😁🤤