Bebeğim 18 günlük , bir haftada bebeğim 120 gr almış doktor 45/60 cc arası mama takviyesi yapmamı söyledi . Mama ya başladık . Sütümün yetmediğini söyledi . Emzirmek istiyorum sütümü nasıl arttırabilirim . Çok üzülüyorum sürekli düşünüyorum sütüm artar mı mama takviyesi veriyorum diye sütüm biter mi . Sağım yapıyorum onda da her bir göğüsümde 30 cc çıkıyor günde 2 kez sağıyorum. Acaba daha mı çok sağmam lazım