Sultan papağanımız4 gündür bizimle çok zıpır hareketli bi kuş tırmanmaya bayılırdı kafeste rahat edemiyor diye büyük boy almaya çıktık cumartesi o akşam misafirliğe gittik ışık kapalıydı, eşim kapalı bırakmış 3-4 saat falandı yani..geldik kanat kenarında minik yara olmuş ikisinde de korkmuş sanırım o günden beri kafesten çıkmıyor,gece uyuyordu gün içinde de uyukluyor. Arkası dönük duruyor , aşırı kaşınıyor fazlaca… Eskiden hiç öyle değildi ve çok çok az tırmanıyor…bazen kaşınırken titriyor bit gibi bişeyde yok .. Nasıl düzeltebiliriz bu durumu ne yapabilirim çok üzülüyorum bişey olmaz değilmi