prensesannesi1_ Kızım 1 bucuk aylıkken pqsaport cıkardık sımdı 10 aylık halıyle degıstı fotograf yenılemem lazım mı yenılersem kac gıune elımde olur
Marianne prensesannesi1_ yenilemenize gerek yok. 5 sene olarak veriyor en fazla zaten, çok rahat uçabilirsiniz.
NariNariKiminYari prensesannesi1_ geçerlilik süresi dolana kadar kullanabilirsiniz. Zaten en fazla 5 yıllık veriliyor. Bizimde küçüklük fotoğrafı var 3 yaşında hala kullanıyoruz
Happybaby06 prensesannesi1_ cocuk doğduktan sonra bende değiştim hiç bir belgede ki fotoğrafıma benzemiyorum almayacaklarsa beni almazlar bebegi değil 👶🏼🤣
Marianne prensesannesi1_ farklı olabilir. Sıkıntı olmaz. Diğer pasaportumuz 10 senelik farklı ülke, 1.5 yaşındaki fotoğrafı 10 yaşa kadar kullanacağız 😬
prensesannesi1_ NariNariKiminYari aylık olunca tereddut ettım acıkcası asırı degıstı cok tombuldu sımdı zayıfladı aynı kısı gıbı degıl benzemıyo 😂