feristah01 elifmr allah şifa versin. Nasıl farkettiniz hipotoni olduğunu. Benim bebeğimde öyle 8 günlük daha
elifmr alpismom34 hayır x geçişli bir hastalık vücuttaki proteyinlerle ilgili taşıyıcı ebebeyin hasta erkek bebek
alpismom34 Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum Benim bebeğimde hipotonisi var fizyoterapi alacak 9 aylık 🙏🏻
elifmr feristah01 feristah01 bebekken kendini çok geri atiydou yay gibi elleinden tutunca kafasını yeni dogdugunda kaldiryodu zamanla kaldiramamaya başladı gelişim aylarında yapması gerekenleri yaoamadi kafa tutma oturma ellerini birleştirme dönme ses çıkarma gibi sizin bebeişiniz çok küçükmüş şimdiden anlasilmayabilir inşallah hiçbir şeyi yoktur
elifmr feristah01 doktorlar ne diyo erken doğum gibi bir dururmmu yaşadınız bazı bebekler cok gevşek olabiliyomus kalbinizi ferah tutun bu günlerin tadını çıkarın mis kokuyudur bebisisniZ şimdi🫠
feristah01 elifmr 36+5 de doğdu. Doktorlar hipotoni dedi. Mr istedi . Mr çekildi sonuçlarını alıcaz bugün
feristah01 elifmr inşallah canım amin.çok sağolun . Bende sizin için dua edicem . Allahım şu mübarek günlerde dermansız dert vermesin
elifmr feristah01 çok teşekkür ederim canım inşallah bebişim gelişim gösteriri 🥺siz ögrenebildinizmi mr sonucunu