tinimini_mom bence hiç takılmayın rakamlara gelişimini takip edin sonuçta alıyor kilo demekki besleniyor, 6. Aydan sonra zaten aylık 400-500 gr kilo alımı bekleniyor bebeklerden ilk aylar kadar fazla almıyorlar. Ayında yapması gerekenleri yapıyorsa oturuyor dönüyor vb zaten sorun yoktur, ben aynı ay içinde 2 farklı doktora gittim biri ayına göre çok kilo almış beslenme aralıklarını aç dedi o ay 1 kilo almıştı diğeri ayına göre zayıf daha fazla besle dedi bende ne yapacagımı şaşırdım o dönem