mehtapppppp Oğlum 38+3 te 2750 gr doğdu ve 4. Aydan sonra kilo alımı azaldı uzun süredir persentilde düşük seyrediyor alt sınırda.
Ben de minyon bir anneyim 155 boy ,eşim 178 civarıdır.
Gastroya götürdük genel olarak çocuk doktorumuz baktırmıştı çökyak testi vs yapıldı birşey çıkmadı.
Raporlu mamayı da normal mamayı da yemedi asla.
Yemekleri seçiyor biraz duyusal hassasiyeti var gibi.
İştahı yok malesef ama atıştırmayı seviyor kuru dut,kaju,badem.Buzlu meyveleri çok seviyor.
Çok çok kötü diyemem porsiyonuna ama az yiyor burda paylaşılan tabakları görünce hayretler içinde kaldım.İyi yiyenlere maşallah diyeyim🌸