maybeybi Bebeğim 3 aylık 2 gündür gündüz uykularını çok uyuyor sizce uyandırmalı mıyım? Mesela sabah 7de güne başladık 10gibi uyudu 12de uyandı 1buçukta uyudu hala uyuyor. Akşamları da genelde 8gibi uyuyor
melisinannesiii maybeybi hep böyle miydi? 2. Ayı nasıl geçti? Benim minik 2,5 aylık 10 dk uyuyo hemen uyanıyo
maybeybi Minmini 3buçuk saat oldu ne bileyim çok gibi geldi. Bu halimizi anlasalar onlarda ne yapacaklarını şaşırırlar herhalde uyusak bi dert uyumasak bi dert diye 😂
maybeybi melisinannesiii ya o kadar değişiyor ki, değişmeyen tek şey akşam 7buçuk 8gibi gece uykusuna başlıyor 12gibi uyanıyor geri kalan her şey günü gününü tutmuyor.
Minmini maybeybi oh maşallah uyusun uyusun gece uykusu şaşmıyorsa hiç dert etmeyin🥰 haha gerçekten öyle 😂