aybarsbebekk brvnkr bizimde bu ay 500 almış normalde 1 kg alıyordu doktor normal artık yavaş alır dedi yine iyi almış dedi hatta yani 200 gramda normal
cikolataliekmek brvnkr Oğlum 35 haftalık 2500 doğdu bu ay 6150 çıktı doktorumuz gayet iyi dedi, bu aylarda artık hareketlendikleri ve dış vs. Gibi nedenlerden kilo alımı yavaşlıyor dedi
tinimini_mom O ay bizde öyle aldık canım hatta bugün doktordan çıktım bir ton konuştu üzdü… 6 buçk aylıgız 6150 kgız. ( siz düşük doğum doğmadı iseniz 200 gr alması dert değil total kiloya bakmak lazm)
brvnkr aybarsbebekk bende kendime baya sıkıntı ettim genelde çok ıyı kilo alıyordu dişlerı geliyor ondan mı bılemedım
tinimini_mom brvnkr maşallah canım çok çok iyi hiç dertlencek bir şey yok çevremdeki herkes o aylarda yavaşlıyor zatn mevcut kg iyi
brvnkr cikolataliekmek ama ıkı hafta önce hastaneye gıttım 7800 dü bugün sağlık ocağına gıttım 7400 hamgısını ınanayım bılmıyorum 😞 kilo kaybımı oldu
brvnkr tinimini_mom bılmıyorum sağlık ocağı az soyledı kilosunu ıkı hafta önce hastaneye gıttı 7800 dü
cikolataliekmek brvnkr Bizim de sağlık ocağı ile hastane fark ediyor o yüzden sağlık ocağıni hiç dikkate almıyorum, eğer fırsatınız varsa bence hastanede tekrar ölçüm yaptırın