aysegulcinar Merhaba, ilk çocuğumu aynı sebeplerden sağarak besledim. Sütüm boldu ama tutmadı tuttu bıraktı sarılık oldu derken 11ay süt sağdım daha da devam edebilirdim ama köyde düzenli sağım yapamadım. Düzenli sağım yapmanız lazım ben günde 3-4 saate bir değil de gece 2 defa gündüz 2 defa sağıyordum. Mamajoonun elektrikli pompasıyla. Ama yine de Sütünüz varsa emzirmeye çalışın. Emmese de her
defasında emziriyor gibi önce meme verin. Uyurken gece özellikle.bir anda memeye dönebiliyor. Sağmak çok yorucu ve stresliydi. Dışarı çıkınca endişeleniyordum ne yapıcam diye. 2.çocuğumu emziriyorum gerçekten sağmak çok uğraştırıcı ve çocuk büyüdükçe zor oluyor fırsat olmuyordu bazen. Siz memeyle bağı koparmamaya çalışın yine de.Yarı uykulu hallerde emzirmeye çalışın.