Herkese merhaba. Haftaya işe başlayacağım için sütümü sağıp biriktireyim dedim. Manuelle denedim çok az süt geldi. Bugün otomotik pompayla tam 1 denedim nerdeyse. 40 cc anca çıktı. Şimdiye kadar hep emzirdim. Bebeğimin kilo alımında sorun yoktu. Nasıl bir çözüm bulabilirim. Yardımcı olursanız çok sevinirim