atam1938 bende senin gibiydim 11 aylıktı kızım hamile olduğumu öğrendim. Doktoruma sordum devam edebilirmiyim emzirmeye diye edebilirsin 3-4 ay daha emzir sonra yavaştan bırakalım istersen dedi çünkü bu sefer sen çok halsiz kalacaksın dedi. 3.5 ay daha emzirdim ve 2 hafta önce bıraktım emzirmeyi doğuma kafar emzirenler var ama bunu vitamin takviyesi alarak yapıyorlar. Sen yinede doktoruna danış canım 🌸