emirtimr1 1 saatte acikiyorsa eğer tabiki devam edin emzirmeye ama 2 saatte bir emzirebilirsiniz bence sıkıntı olmaz benim bebeğimde sarılık vardı ben hep 2 saatte bir emzirmistim zaten anca acikiyor 2 saati bir deneyin isterseniz daha önce acikirsa daha önce emzirirsiniz yani çok saate takılmayın ne zaman ne kadar isterse emsin geceye dikkat edin sadece 2 saati geçmesin diye oda