kimbumadam gunes000 Kızardığında incia kullanıyorum. Bazen hafif kanama oluyor arko sürüyorum hemen geçiyor. Evde büyük bez takıyorum. Bekletmiyorum günde 3 kez duş aldırıyorum vs
bsrdmrblk2 gunes000 pişik varsa hametan hamezing bir krem daha vardı onu 3lü kullanmıştım pişik geçtikten sonra olmaması için bepanthol kullanıyorum
Turuncgil gunes000 mavi hametan var kesinlikle onu oneririm herkeste yarar mi bilmiyorum ama bizimkinde inatci pişigi bir gecede gecirdi