Perii0 Bebeğim 2 aylık ve çok çok nadir gözlerime bakıyo hep başka tarafa bakıyo normal mi bu otizm belirtisi olamaz dimi sizin nasıl bakıyor
beyazzkuguu Perii0 daha etrafını yeni görüyor ki annesi. Benim kızımda 3.5 aylık 1.5 aylıktan beri bakar gözlerime güler eder şu an odağı daha da arttı ama daha küçükler hemen her şeyi otizme yormayın üzerine çekmeyin bence
bikupakahvee Perii0 bu gibi belirtiler için daha çok erken dikkatini çekecek renkli çıngıraklar alın aynalı oyuncaklar vs hiç telaş etmeyin zamanla etrafı daha inceledikçe sizinle de göz teması artacaktır boşu boşuna endişe etmeyin
Annemkuzum12 Perii0 merhabalar postun ustunden baya zaman gecmis ama insaAllah gorup cevap verirsiniz Bebegim 2 ay 6 gunluk bugun Saga sola bakma yok cingirak calinca yani gozuyle takip etmiyor Sevildigini anlayinca guluyor ama sag sol olayi olmayinca canim sıkıldi sizin bebis suan nasil sag sol bakmasi nesneleri takip etmesi ne zaman basladii
Perii0 beyazzkuguu çok korkuyorum bilemedim ya ağlıyo başka tarafa bakıyo mama veriyorum pencereden dışarıya daha çok bakıyo ışık olan tarafta uyutuyorum aynı şekilde çok tedirgin oldum uğraştım bana baksın diye ama oralı olmadı
Retzja Oğlum 4 aylık, 1 aylık olduğundan beri göz temasını seviyor. Fakat her bebekte aynı değildir. Bebeğiniz daha çok minik, otizme yormayın.
zynptnrkl Acaba diyorum etrafı keşfettiği için mi bana bakmıyor sonra o zaman ağlarken beslenirken neden bakmıyor diye düşünüyorum😢
Perii0 Annemkuzum12 hiç korkma canım benim bende kendimi yedim bitirdim şuan maşallahı var cin gibi zamanla artıyor 😍