Kızlar sezaryenle doğum yaptım bugün 27 günlüğüz ilk hafta yoğun bir kanamam oldu sonra lekelenme tarzına geçti bir gün lekelenir bir gün lekelenmezdim 25. Gün itibariyle tekrar adet kanaması gibi oldu ve karın bel ağrım başladı bunu yaşayan var mı normal mi doktoruma gitmeli miyim?