Bebikoluhayatim canimanne06 kahvaltılık sos ve menemen yaptım, fasülye patlıcan köz de yapacağım nasipse
ketenprensess_4747 canimanne06 domatesleri ben küp küp doğrayıp poşetleyip atıyorum buzluğa tumdende attım bunu yaptım sadece
Mslbsmsl Mathilda_ sarımsak buzluğa mı koyuyorsunuz zararlı diyen var değil diyen var ben elimde birsürü sarımsakla kaldım öyle her kafadan bir ses çıkınca 😅
Mathilda_ Mslbsmsl valla çok rahatlık oluyor benim kayınvalidemler yapıyor sordumda bişey oluyor mu diye yok dedi yıllardır yapıyoruz biz olsaydı bize olurdu dedi buzluğa kuruluyor hepsini robottan geçirip buz kalıplarına bırakıp donduruyorlar
roenna1 Besmeç yaptık (bizim oraya ait googledan bakabilirsiniz) Taze fasülye Çilek reçeli Erişte Köz biber-köz patlıcan Sigara böreği Karnıyarık için kızartılmış patlıcan Vişne ve çilek Sulu köfte Hepsini eşim ve ben yaptık ☺️
Secuuss canimanne06 ay ben yeni domates konservesi bitirdim . Kabukları soyup doğruyorum süzgece koyup suyunun süzülmesini bekliyorum sonra kavanozlara sıkarak suyunu süzdürüp ve kavanozdada sıkıştırıp 1 çay kasıgı tuz ve 1 küp şeker koyup kapatıyorum. Tencereye kavanozları yerleştirip üzerlerini su geçene kdar doldurup 20 dk kaynatıyorum sonra ters çeviriyorum. Kışın mük oluyor yemeklerde vs.
Secuuss Secuuss birde erik marmelatı, erik pestili, reçeller, kırmızı biber ve patlıcan közledim, biber doğrayıp atıcam, haftaya acılı yapıcaz. Turşu kurduk. Hoşafta yaptıkk daha sonrasında inş üzüm olursa pekmez yapıcaz
Cileklisodaa canimanne06 haziran sonu yaptak aldım koydum bezelye koydum bhafta türlü konservesi yapıcam, patlıcan kızartıp közleyip koyucam..kornişon turşu yaptum bi parti daha yapıcam. Jelapano turşusu yapacağim sirkem yetmedi bu akşamda üşendim yarına artık..barbunya alırım birazda kabak koyarım.. 5 demet semizotu var kızım bayılıyor..
Saybarssa canimanne06 Kışlık için değilde pratik olması açısından bir şeyler koyuyorum. • İçli Köfte • Mantı • Yaprak Sarma • Haşlanmış nohut ve kuru fasulye • Rendelenmiş salatalık • Karnıyarıklık patlıcan • Köfte • Vişne • Biberli, katıklı, ekmek • Kuru patlıcan Pul biberim, turşularım ve tarhanam memleketten geldi.
myferimah canimanne06 türlü yaptım, menemen, kapya biber, Patlıcan kızartıp attım ( karnıyarık icin) patlıcanı közleyip attım, taze fasulye yaptım bide ilk defa Dolmalık biber attım
atlasmomyy_ Bende yeşil fasulye Yaprak sarma Kabak Koz patlıcan ve biber Karnıyarıklik patlıcan Güveç için çiğden patlıcan biber domates Meyve suyu için meyveler Kapya biber
Babeshark Buse_asya23 domatesin kabuklarını soyduk küçük doğradık kaynattırken tuz at içine kavanozların temizdi ama bir tur deterjansız kapaklarla yıkadım sıcakken doldur ağzını sıkı kapa ters çevir tutmazsa hava alıyor anlarsın zaten tadından da belli oluyor arka balkonum güneş almıyor oraya koydım 1 kavanozu açıp kullandım bile 🥰 kabuklarıyla ve kırmızı biber ekleyerek salça yapabilirsin
Buse_asya23 Babeshark peki tuzu normal mi olmali ? pisme derecesi nasil olmali tam pismis yenecek kivamda mi olmali ?