buglemss canimanne06 sos ve reçel gönderdi canım anam köyden bende 7 8 poşet taze fasülye 5 poşet filan da bamya koydum biraz da yeşil ve kırmızı biber atmıştım geçen hafta reçellik olarak da çilek attım sadece incir kaldı biraz da ondan atarım kışın pratik oluyor taze gibl Birazda dolmalık biber almayı düşünüyorum baya düşmüştü pazarda öyle ☺️Allah ağız tadıyla yedirsin herkese inşallah
me_o531 Lovemeselem yok öyle çok sulanmıyor zaten yemeklere menemene kızartmaya çorbalara falan kullanıyorum yaz domatesi olduğu içinde çok lezzetli oluyor
Meri-Mel canimanne06 Bamya koydum 3 poşet ,bir poşet fasulye koydumn,bir poşet de bezelye koydum nasip olur ise Perşembe salça yapacağım biraz da biber atacağım annem makarna da keselim diyor bakalım salça yaparken incir reçeli de yapacağım
dondurmalisuflem me_o531 sadece çilek değilde başka meyvelerde ekleyip deneyim kompostosunu :) çok güzel oluyor sos içinde yine dolaptan çıkarıyorum tatlılara sos yapıyorum pişiyor çok güzel oluyor
neslihankuru canimanne06 Domates sosu ve menemen yaptım Tarhana karışık turşu Salça Bezelye ve taze fasulye koydum Patlıcan kızarttim koydum
buglemss neslihankuru içlerini boşaltıp poşetlere koyuyorıum direk çıkartıp dolduruyorum pratik oluyor
Baklavanida canimanne06 taze fasulye Bamya Barbunya Patlıcan Buzluğa domates Yeşil biber Şuanlık bunlar
bitboylum canimanne06 oyulmuş biber ve kabak, domates menemenlik bir doğradım bir de böyle yuvarlak yuvarlak dogradim yemeklerde kullanmak için,erik visne hoşafı taze fasulye bir de
1civcivannesi canimanne06 salçayı yaptik kurumasını bekliyoruz barbunya ve fasulye yaptik yoğurt tarhana yaptik biraz kabak doğmadım kızıma yemek yaparım kışın diye onu da atim dondurucuya bezelye aldım sebzeli erişte kestik havuçlu pancarı falan biber doğmadım hem yaz biberi daha lezzetli olur hem de elimin altında doğranmış olsun diye bu hafta sonu da konserve ve patlıcan kizarticam Allah izin verirse biraz da oyup haşlamayi düşünüyorum eşim kuru dolma yemiyo o şekil sever belki biraz da dolmalık Bieber alsam temizleyip katsam diyorum ama o şekil olur mu hiç fikrim yok
sakinol66 sakinol66 kızlar dolmalık patlıcan ve biberi nasıl kurutuyorsunuz benımkı kurumuyor hep çürüyor
kafamdakifazlalik sakinol66 nerede yaşıyorsunuz nemli havada kurumaz benim annem mardin de kurutuyor yolluyor bana
BenDiyeBiri_ sakinol66 patlıcanın içini iyice cikarmann lazım ve ipe geçir güneş pek gormesede bı yere as ben öyle yaptım bir kaç güne kurudu
elifkiz sakinol66 yaşadığımız yer de önemli. Mesela Adana ve Mersin gibi nemli yerlerde kurumaz çürür