pantenkelebek Yanağım şişti 4 gündür antibiyotik ağrı kesiciler kullanıyorum hala inmedi şişlik 20 lik çekilecek bi tarafı gömülüymüş dişin çok mu zor olur çekilmesi korkuyorum ya iltihap kana karışır falan diye yarın bakılacak detaylı bi şekilde
haticerva06 pantenkelebek ablam çektirmişti dikiş fln atılmıştı 1 hafta ağrıdı ama sonrasında rahatladı
Feyzosumunannesi pantenkelebek Bende çok korkuyordum. Hatta çekimden sonra ilaç yazdı çok ağrı olursa mutlaka iç dedi. İlacı almadım bile o kadar kolay geçti şükür.
sek_kahve pantenkelebek çok korkarak üst 20′liklerimi çektirmeye gitmiştim. Korkumdan kollarım kaskatı olmuştu. Ama hiç de sandığım gibi olmadı. Kolayca çekildi. Biraz ağrım oldu elbette ama 1 haftada iyileşti. Şimdi daha iyiyim. Dişlerimi sıkıştırıyor ve ağrı yapıyordu. Baya rahatladı çenem. Alt 20′likleri de ilk fırsatta çektiricem inşallah
mekame3 pantenkelebek ben 4 tanesini de çektirdim 2’si ameliyatla oldu 1 haftaya yakın baya ağrı oluyor ama kurtuluyorsunuz
ozggg Hayır değil. Ben 3 tanesini de çektirdim, hiç sorun yaşamadım. Hatta onlarsız hayat daha güzel. Bir tane kaldı onu da çektireceğim ağrımasını bekliyorum 🤣 tamamı gömülü olan dişi de arkadaşım çektirdi. O da çok sorun yaşamadı
pantenkelebek ozggg ya benim yanak davul gibi oldu 4 gündür antibiyotik kullanıyorum inmedi yarın dışı çekerlerse iltihap kana karışırsa diye çok korkuyorum
Hdemir1618 pantenkelebek Benim de gömülüydü dikiş attılar ilk gün zor geçti ondan sonrasında sıkıntı yoktu ilk gün bayağı ağrı falan yaşamıştım yani
Hdemir1618 pantenkelebek kullandım apranax verdi ama 1 tane aldım oda ilk gün sonrasında içmedim 2 kutu antibiyotik kullandım öncesinde ve sonrasında apse varmış 1 kutusunu kullandım sonra çektiler çektikten sonra da 1 kutu kullandım
AslanKadini pantenkelebek 3 yıl önce gömülü 20 lik disim çekildi 1 gece ağrıdı sadece doktorun verdigi ilacı kullandım 1 haftada iyileşti