BENOYLEUYGUNGORDUMM nbanba ben aynı markanın çöp poşetini kullanıyorum 1 yıldır hiç öyle koku falan olmadı
kimbumadam nbanba evet :) Muadil bam bam var asla kokutmuyor Tabi kakayı 2 gün bekletmiyorum akşamına atıyorum
kimbumadam nbanba e bebek trendyol hepsi burada Heryerde var canım Bide sıcak odada olmasın ben wcde kullanıyorum güneş falan görmediği için kokutmuyor
nbanba kimbumadam WC çok küçük evimde küçük balkonda yok en iyisi poşetinde alayım ben kendi markasından yoksa fenaaa kokutuyorbya