beyzanuroz Bebeğime sma optipro kullanıyorum ama kilo almasına yardımcı olmuyor sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz ve kilo artışı oluyor mu lütfen bilgi verirmisiniz?
ayseee_ beyzanuroz bütün mamaları kullanmış biri olarak en çok kilo aldıran hipp organik combiotic olmuştu
beyzanuroz uykusuzanne__ bugün almak istiyorum ona da baktım ama galiba 2 çeşidi var hangisini kullanıyosun
uykusuzanne__ beyzanuroz bu daha iyi 😌 diğerini kullandım onun tadını beğenmedi kızım oğlumda kızım da bunu içiyor
aysenut_11 beyzanuroz Ben bebeğimde kullanılıyorum ayda bir kilo alıyoruz kaç cc veriyorsunuz ve kaç aylık
beyzanuroz aysenut_11 7 aylık ve 180 cc veriyorum okdr içiyor çnkü bide ek gıdaya başladım sadece gece ve sabah veriyorum
aysenut_11 beyzanuroz Anladım bizde6aylıgız o yüzden sordum tabi her bebek farklıdır Bide hipp mama duydum arkadaşımın çocuğuda kullnılıyor memnunlar baya bide onu deneyin