Arkadaşlar Oğlum gerçekten iştahsız bir çocuk sadece sevdiği şeyleri yer şimdi 4 yaş öğlenci anaokuluna başlayacak Çünkü ben de çalışıyorum yarım gün gidecek ama yemeği orası veriyormuş. istiyorum ki iştahi açılsın arkadaşlarıyla yesin. Bu durumda nasıl davranmam lazım? Pek bizim yaptıklarımızdan başka nadiren yer yani Pide yoğurt çorbası meyve falan yer okuldaki öğleden sonraki öğlenci yemeğine alışabilecek mi bilemiyorum
biraz iştahı açılsın istiyorum iştahını açmak için kullanıp da memnun kaldığınız bir ürün var mı Kara mürver falan diyorlar bana gerçekten memnun kalınan bir şey lazım tavsiye de olabilir okulda nasıl yemek yiyecek biraz stresliyim.. şimdiden cevaplayan annelere teşekkür ediyorum