Arkadaşlar merhaba çalışan bir anneyim ve yaklaşık 1 yıldır sütümü sağıyorum gündüzleri biberondan içiyordu oğlum ama son 2 haftadır artık asla biberon almıyor eve gelince göğsüme yapışıyor ve geceleri emiyor . Çalıştığım için dolapta stoğum var ve ben hala sütüm bitmesin akşama olsun diye gündüz sağıyorum ne yapmalıyım başına gelen var mı ? Biberon değişsek dahi içmedi :(