Reglm bitti tam 1 hafta sonrasında açık renkte az az leke geldi kızlar neden olabilir bugün üçüncü gün başına böyle bi durum gelen var mı hastaneye gidicem zaten böyle devam ederse ama tarlusal ilaç kullanmıştım o mu yaptı acaba diyorum daha önceki kullanmalarımda yaşamamıştım böyle bişey