Merhaba kızım 25 aylık bir süredir emziklerini sürekli ısırıyordu 1 hafta önce bir tatile gittik yanımızda ki emziği ısırdı ve pis diyip asla emmek istemedi ısırdığı için gittiğimiz yerde de emzik alabileceğimiz hiçbir yer yoktu bizde bunu fırsat bilip emziği bıraktırdık her istediğinde ısırdığı emziği verdim sürekli 1 hafta oldu ama son 2 gündür aşırı bir huysuzluk var uykuya dalamıyor çok zor uyuyor özellikle dışardaysak.
Ne yapacağımı şaşırdım bu kadar zaman geçti ama tekrar verip vermemek konusunda kararsızım korkuyorum travma vs olur mu acaba hazır değil miydi daha diye.
Lütfen deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşır mısınız?