Mericeyy merhaba, bende görünce ufak bir şaşırdım açıkçası. Geçtiğimiz senelerde daha fazla şey istiyorlarmış gerçi, öyle söyledi çocuğu anasınıfına önceden gidenler.
İstiyorlarsa vardır bir bildikleri diyerek tamamlamaya başladık. Yorumlarda da çoğunun kullanıldığı yazıldı.
Alamayanlar için nasıl bir yol izleniyor inanın bilemiyorum, tamamlamak gerekiyor muhtemelen. Fakat evet, oldukça masraflı bir süreçmiş devlet okulu bile olsa.