Normalde tırnak yapıştırıcı kullanarak yapıştırıyordum fakat sonrasında yapışkanı arındırmak çok vakit alıyor. Üstelik takma tırnağı da uzun süreli kullanmıyorum, düğünler de ya da özel günlerde. Geçen gün, nascita markanın çift taraflı silikon yapıştırıcısını gördüm çok pratik geldi videolarını da izledim uygulaması çok basitti. Deneyeyim dedim üstünde ki korucuyu bant asla çıkmıyor. Aldığım üründe mi sıkıntı var yoksa ben mi beceremedim ya da bir taktiği mi var. Kullananlar yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim