Bebekpremses Merhabalar, ben 1 yaşındaki kızım için her doğum gününde alacağım , yapacağım bir şeyle koleksiyon yapmak istiyorum ama ne olabilir hiç bilmiyorum yaratıcı fikirleri olan paylaşabilirse çok sevinirim..
Dmt-01 Bebekpremses Ben her doğum gününde bir önceki doğum gününde çekilen resmiyle tekrar resim çekiyorum.Yani şimdi bir yaşına girecekse mesela doğum gününde eline ultrason görüntüsü varsa böyle bebeğin net göründüğü bi resim varsa yani onu verip resmini çekin çerçeveletin.Sonra seneye 2 yaş doğum gününde de bu çektiğiniz resmi verip çekebilirsiniz.Ben her yıl yapıyorum.Bu yıl 5 yaş doğum günü kutlicaz yine aynı yapacam.Allah izin verirse 18 yaşına kadar yapmayı düşünüyorum:)
menek16 Dmt-01 ay çok hoşmuşş bende her sene vesikalık çektiricem demiştim 1 yaş da çektik aglak yüzüyle korkmustu😀 şimdi 2 yaş vesikalıgımız var sıra da bu hafta da onu halledicez insallah
Dmt-01 menek16 Vesikalık bende istiyordum kaldı valla.Bi iki yaşta bide 3 yaşta var.+ yaş doğum gününde eşime kaç kez söyledim gidip vesikalık çektirelim diye kaldı öyle.Bide aile fotolarıda güzel oluyor.Aynı kıyafetleri giyip her yıl çektirmek çok hoş olur.
Dmt-01 Bebekpremses Tabiki yapabilirsiniz nedemek.Çocuklarımıza hatıra:)Bende pinterestte görmüştüm ozaman hamileydim tabi mutlaka yapmalıyım dedim ve çok şükür şimdiye kadar nasip oldu inşallah devamıda gelir:)
Bebekpremses kimbumadam uzuun yıllar devam etmek istiyorum rabbim ömür verdikçe, kocaman bir bileklik olmaz mı sonra 🥺
kimbumadam Bebekpremses baya alıyor aslında 15 tane falan En azından anlamları var İlerde saklayabileceği bir şey Ben doğal taşların enerjisine de çok inanıyorum o da aklımda biriktirmek için de güzel olabilir 🫶🏻
Bebekpremses kimbumadam haklısınız çok teşekkür ederim doğal taşları ben de çok severim belki kızımın da hoşuna gider 🥰