berosunannesi Bu iki sütyen hakkında fikri olan kullanan var mı hangisini önerirsiniz rahatlık olarak bir de straplez olarak da kullanmak istesem hangisi daha başarılı?
EGP berosunannesi Yıllardır lotus kullanırım. Bence en güzel sütyen. Kıyafetlerde asla belli olmuyor. Kalıbı çok güzel. Defalarca yıka bozulma falan asla olmaz.
NariNariKiminYari berosunannesi lotus var bende de ama kilo verdiğim için olmuyor artık çok rahat varla yok arası askısız da kullanabiliyorsun
Dmt-01 berosunannesi yıllardır lotus kullanıyorum.Kampanya olunca stoklarım hatta.Daha giyilmemiş bikaç tane var yani.Alttaki pop up olanı da alıp denedim ama hiç begenmedim çok rahatsız bence göğsün yarısı nerdeyse dışarda kalıyor bana göre değil yani iade ettim.
Nrkzy berosunannesi lotus çok güzel biraz pahalı ama hiç belli olmuyor hep ten rengi alırım herşeyin içine oluyor elbise tişört
Tazeannnee1 Diğerini bilmiyorum ama lotus çok güzel ben geçen aldım 3 al 2 öde kampanyası vardı çok beğendim siyah ve pudra pembesi de çok güzel .
berosunannesi Tazeannnee1 EGP NariNariKiminYari Dmt-01 Nrkzy yaaa teşekkür ederim hepinize oy birliğiyle lotus favlanmış 😍 sağolun hanımlar
Bebegim3535 berosunannesi yıllardır lotus kullanırım. Hatta indirime girdikçe stoklarım. Bence mükemmel