Asyaa22 Merhaba perşembe günü olucam merak ediyorum olanlar yazabilirmi acaba Rahim septumum var kalp şekline benziyor onu kesip düzeltecek genel anestezi ile yapıyormuş sonrasi nasıl oluyor acaba bide bebeğim var tedirginim biraz
Bebegim3535 Asyaa22 ben yıllar önce oldum. Tüp bebek tedavisi sürecinde. Polipler temizlendi bide rahme çizik atıldı. Zaten çok az narkoz veriyorlar. Uyanınca biraz dinlendirip taburcu ediyorlar. Adet sancısı kadar bir sancım olmuştu benim.
Bebegim3535 Asyaa22 hayır hayır genel anestezi ile uyutuluyorsunuz. İşlem süresi kısa olduğu için az veriliyor. Normalde anestezi oranı işlem süresine göre ayarlanıyor çünkü.