Merhaba hanımlar bugün dr kontrolümüz vardı kızım 43 günlük ve sadece 800 gr almış🥺anne sütüyle besleniyor dr bir hafta sonra tekrar gelin kilo almamışsa hala mamaya başlatılmalı dedi be moralim çok bozuldu .aklıma takılan şey şu sütüm var göğüs pedim ıslanıyor emerken ağız kenarı süt oluyor vs bu durumda napabilirim sütüm mü yağsız kalitesiz mi fikri olan var mı