tgbayz Merhabalar kızım grip olacak gibi. Terleme arada hapşuruk uyurken 1-2 kere öksürme gibi. Ne yapabilirim önlem olarak önerisi olan var mı?
Ikicocukanasiyioldum tgbayz benim kızımda 16 aylık ben umca damla kullanıyorum bağışıklığını güçlendirmek için. Doktorunuza danışın isterseniz. Ayrıca ıhlamur kuşburnu kaynatıp içirin. Ama mutlaka bir doktora gösterin ortada çok kötü bir salgın var.
aramzamzam Ikicocukanasiyioldum damla ne İcin benim bebeğim 4 aylık aynı şikayet ler var kullanılır mı acaba 😔
Ikicocukanasiyioldum aramzamzam maalesef 1 yaş altı kullanılmıyor canım. Umca damla bağışıklığı güçlendirmek ve hastalığı daha kolay atlatsın size. Sizin bebeğimiz küçük henüz doktorunuza götürün derim. Geçmiş olsun.
HtcCht Anneler sogan kesip karanfil saplayin birkaç tane. başucuna koyun insallah geçirmese de hafif atlatmasina yardimci olur burnunu acar mikrop kırar