hasretcebeli Kızlar merhaba ☀️ 8 aylık olmak üzere olan bebeğim anne sütü ile birlikte ek gıdaya devam ediyoruz anne sütü alan bebeklere kaç öğün ek gıda veriyorsunuz ben 2 ana 1 ara öğün veriyorum. Az mı veriyorum sizce ?
bikahveicelimmi hasretcebeli bence az degil canim benim oglum 11 aylik ben de ayni yapiyorum. Doktor 1 yasindan sonra 3 ana ogun bekleriz demisti yavas yavas 3 e gecirecegim ogunleri yerken biraz hizlanmasini bekliyorum yoksa uyku saatleri de sasacak yarim saat suruyor ek gida ogunlerimiz suan😂