Kızlar 2 ay 4 günlüğüz doğduğundan beri sarılık var hala bile az kaldı ama var ilk başlarda sık emzir dedikleri için saat başı emzirdim gece bile uykudan uyandırıp emzirdim geçsin diye şimdi 2 aylığız ve saat başı emzirmeye devam ediyorum ilk başlarda alıştığı için evde sorun değil ama dışarda çok zor oluyor kendini yırtıyor saat başı gelince emmek istiyor nasıl bi çare bulabilirim saat başı emmesi normal mi hala ya emmesinden dolayı çok mutluyum ama dışarda çok zorlanıyorum biberondan içmiyor ve emzik almıyor ne denediysem aldıramadımm yardımmmm