Kızlar bebeğim 6 ayı yeni geçti. Memeye çok düşkün hala emiyor. 1 aydır ek gıda veriyoruz. Ama çok çok az yiyor, ağzını Açmıyor. Kusmaya çalışıyor gibi hareketler yapıyor öğürüyor. öyle çok katı vermiyorum verdiğim her şey çorba kıvamında gibi ama yine de öğürüyor. Ağzındakileri yutmuyor biriktiriyor. Meme istiyor sürekli ne versem yemiyor. Moralim çok bozuluyor bana bir akıl verin nolur…