2901emir Beren2323 güvenilir bi site kıyafet olrak da kaliteli kumaşları ben bi beden büyük almıştım 6 aylksa 9 almıştım mesala çekerse falan diye yeni lerde de yine banyo mama oturagı aldım gayet güzel bi şekilde geldi bn memnun kaldm
asam Beren2323 urunleri gayet guzel fiytlarina gore ben hep alirim ama bdenleri kucuk 2 beden falan buyuk alinabilir
benvebebegim06 Beren2323 ürünleri çok kaliteli sadece kalıpları çok küçük Ankara da mağazası ordan sürekli alışveriş yapıyorum güvenilir
kahvekolikanne İki buçuk senedir alışverl yaparım genel anlamda memnunum ama kalıplatı küçük iki beden kadar büyük almalısın