Bebiş çok güzel bir şey anne olmak çok güzel bir duyguymuş benim kızım şu an 3,5 aylık Rabbime şükürler olsun evlat sevgisi tattırdığı için ama ben olmasını istemiyorum bir daha doğum hastane süreci emzirme uykusuzluk ve sosyal hayat eksikliği derken o psikolojiyi kaldırmak zor afedersiniz ama ben zora gelemiyormuşum onu anladım 😅