Kızlar bebeğim doğduğundan beri gaz sıkıntısı çekiyor kolik dediler 4 ay sürekli ağladı 6 aylığız sebepsiz ağlamaları bitti fakat uykusunu verimli alamıyor en fazla bi saat uyuyır yarım saatte bi uysnıyor sürekli ağlıyor kıvranıyor gün içinde gazını çıkarıyor ama neden böyle anlamıyorum bitmiyor gazımız, böyle sorun yaşayan var mı lütfen yazar mısınız ?