Artık bitmiş durumdayım iki çocuğumun arası bit buçuk yaş küçüğü 3 yaşında beni bitirdi. Herşeye ağlıyor çok ağlıyor inat ya ne yapacağımı bilmiyorum bitmiş durumdayım. Bakıyorum etrafımda benimki gibi yok ne yapıcam bilmiyorum. Bende aynıymışım sanırım bana çekmiş