Yelda35 Kızlar eşim aramıştı geçen hafta okulu biz sizi arayacağız dediler. Sizleri arayan veya grup kuran oldu mu? Sabahçı oğlum kaçta götüreceğim oryantasyon sürecinde diye sorduk size geri döneceğiz dediler
CatBoy Yelda35 Kayıt yaptırdıysanız whatsapp grubu kuruluyor bilgi veriyorlar ordan. Kayıt yaptırdık bekliyoruz bizde henüz dönüş olmadı
NaimeYilmaz Yelda35 Ashellinko Okul açılmadan 1-2 gun önce yazarlar. Önden yapılacak çok bir şey yok. Söyledikleri saatte kıyafet ve sulukla getirmenizi isteyeceklerdir. İlk hafta kısa süreli çağırırlar sonra olması gerektığı saat kadar giderler.
Ashellinko NaimeYilmaz Yani geçen sene okul açılmadan iki hafta önce gruplar kurulmuştu ve toplantı olmuştu. Bu sene hiç arama sorma olmayınca bekliyoruz haliyle 😃
Yelda35 NaimeYilmaz bende yeni tıfıl anne olduğum için 😂 görümceme yazmışlar mesela başka okulda sabah 7:30 ders saati o saate götüreceğim sanırım