papatyam8 2 yaş kızımın diş eti kzarıklığı var ve frçalarken akşam kanadı bugün doktora gitcez ama danışmak istedim . Dudağinda da ucuk var bir türlü geçmedi ilacta kullandık . Ne önerirsiniz dilimde acıyo diyo