cnsuuozzgen Kızım 7 ay 10 günlük dün fark ettim ki ilk dişi çıkmış hemde üst dişi alttan beklerken üst diş 😂😂😂
Hulya0129 cnsuuozzgen kimseye demeyin😂 birinin kucağına verin akraba vs onlar görsün hediyesini isteyin 😂
serifelm cnsuuozzgen gözünüz aydın bizim de 7 aylıkken alt 2 diş aynı anda patladı 10 aylık olduk bugün üst 2 diş gelmek üzere ama mahvolduk gelene kadar
cnsuuozzgen serifelm bizim sadece bir dişimiz var şuan üstten geldi hiç hissetmedik kaşıntı felan oluyordu ama ateş vs olmadı çok şükür
serifelm cnsuuozzgen çok özeniyorum böyle diş çıkaranlara biz mahvolduk 1 aydır iştah yok gece saat başı uyanıyor ateşi çıkıyor arada
defnevedoruk serifelm bende🥲 benim kızım ilk dişini 4,5 aylıkken cıkarmıstı daha gaz sancısı bitmemis kolik bir bebekti. 2,5 aylıkken salyaları akmaya basladı. geçen yaz her gün birlikte ağlıyoduk cok korkunc günlerdi spcösğxöd
cnsuuozzgen defnevedoruk ay benim kızım de hem kolik hemde sancılıydı ben şehir dışına evlendim doğum yaptıktan sonra kayınvalidemlerde kaldım çok güzel bakıyorlardı fakat her gün ağlıyordum her Allahım günü o kadar sıkılmıştım ki sizi gayet iyi anlıyorum 🥹
defnevedoruk serifelm bence herşey daha kolay☺️ tabii yine zorlukları var ama kızım cok zooor bir bebekti bu halleri harika geliyor😂