2 yıl sonra işe başladım. 2 hafta oldu başlayalı ama ben hala adapte olamadım. Benim burda ne işim var modundayım sürekli. Nasıl alışıcam bilmiyorum güvende hissetmiyorum kendimi işe de yabancıyım insanlara da zaten sevmediğim bir işti başım ağrıyo şuan ne kadar zamanda alıştınız sizler ne kadar zaman geçmesi gerek