Bebeğim 9 aylık.Yaptığım hiç bir yemeği severek yediremiyorum hep itiraz ediyor.Çok zorlanıyorum yemek yedirirken yapmadığım şaklabanlık kalmıyor.Çok kafama takıyorum beslenemiyor büyüyemeyecek diye.Bizim gibi olan var mı?Sonrasında düzelir mi çok merak ediyorum.Yoksa böyle başladık hep böyle mi gider😂