hazili Kizlar Simdi aranizda derdini s. butonuna basanlar elbette olacaktir ama 4 aylik bir kizim var bir suru guzel sey aliyorum kombin yapiyorum tak kusmuk, tak salya. Yani o kadar ozeniyorum ki incik cincik olsun bebisim ama biz dayilar gibi surekli beyaz zibin cunku ust yetistiremiyorum ne zaman gececek bu salya isi ne zaman kizimi guzel giydirip gezebilecegiz kahve icmelere gidebilecegiz
aysebb hazili Daha küçükki yapacak birşey yok benim kızım 10 aylık salyası hala akıtor diş dönemi zaten çok akar genelde. Küçükken kombin vs bende yapamazdım şimdi biraz büyüdü yeni yeni oda yani ☺️
Ashellinko hazili Öncelikle dersini ş.. Ahndnddn Şaka şaka benim kızlar 2 den sonra kendi kombinlerini kendilerini yapıyorlar ve daha dikkat ediyorlar kirlenmesin diye. Onun öncesinde bişey yeseler ellerini üstlerine sürüyorlardı 😵💫
hazili aysebb asiri ozeniyorim boyle alayim giysin giydiriyorum o kadar guzel o kadar tatli oluyor ki ama heyecanim mutlulugum 5 dk bile surmuyor demek ki nerden baksan 1 yasini bulacak bu giydirme isleri bosuna ben para harcamayayim bu aylarina beyaz zibinlarla devam
hazili dilberhala1 ayni durumdayiz dayi usul beyaz atleti beyaz yarim kollusu kisin da beyaz uzun kollusuna geçeriz artik😂 seneye agizda salya ya da kusmuk gorursem almayacagim ben de paramiza yazik 🦹🏼♀️
Meteninanneesi dilberhala1 bende öyle Bidaha çocuğum olduğunda yaza denk gelirse hele asla takım almam fjdkd erkek bebek tam bir babası kılıklı terden suyu çıkıyo hiç bişi giydirmiyoruz tek cıtcıtlı
Zeytinpekmez hazili benim oğlum var mis gibi kombin yapıyorum babasının gelmesine yakın diyorum bari babası görsün ne mümkün o ara elbet üstünü kirletecek bişi buluyo ve çoğunu babası göremiyor 😁 hele bide yemeğini kendi yediği için sürekli kıyafet değişiyo altı alaylı üstü kalaylı giydiği çok oluyor
hazili Ashellinko hdhsjsjs bas butona bacim ben de kendime derdin bitti de bu mu kaldi diyorum hssjsn Ayy dogruuu bi de uste basa yemek surmek olayi baslayacak bak o kafamdan tamamen cikmis 😱 yerim onlaro kombin yapan ellerini yesinlerr darisi basima 🐰
Deletedmom_182 hazili kusan bir bebek anası olarak aynı derdin fazlası var bende😂Hayır birde havalar sıcak sadece atlet giydiriyorum o kadar çok giydiremediğim etiketli kıyafeti duruyor ki anlatamam🥲
hazili Deletedmom_182 salya ve kusmuk ikisilisi… gunde 15 kere ust degistirmek, asla ne kadar alsan da yetmeyen agiz mendilleri ve onlukler, camasirdan illallah etmek, disari cikmaya korkmak, ve giyilemeyen kombinler. Iste butun mesele bu 😂
cokbilmismom hazili fular takın ben öyle yapıyorum kıyafeti batmamış oluyor sık sık fular değiştiriyorum 15 li olarak trendyoldan almışım muslin çok kullanışlı kıyafetine uyan rengi takıyorum çokta güzel duruyor
hazili cokbilmismom fular ve agiz mendili yetistimiyor ki gunde kac tane kullaniyorum Allah bilir bi de fular islanip kiyafetine geciriyor islakligi gogusunu usutecek diye onu da degistiriyorum gun sonunda 20 agizmendili fular en 10 tane ust makineye giriyor 😅
kaderbilge hazili aynen oyle bende çok istiyorum böyle süsleyim pusliyim cikariyim ama malesef çok erken daha minicik bebeklerimiz
gurbetteanne10 hazili oğlum da doğduğundan beri kamyoncu şoförü gibi beyaz atletli😂 aldığım herşey boşuna gitti yepyeni duruyor
Mazikeen hazili ozamanlar bende bu dertten muzdariptim birüsrü kıyafet aldım boşu boşuna ayakta durmaya başlamadan hiç bir kıyafet düzgün durmuyor zaten
Mnli hazili bebeği güzel giydirmek için büyümesini beklemeyin kusmuğu salyası geçecek ek gıdası başlayacak o geçecek parmak boyası o geçecek çamuru derken anca ergenlikte 😂 o zaman da zaten bizim giydirdiğimizi beğenmezler ama ben şöyle yapıyorum ev için daha spor sade kıyafet mesela çıtçıtlı altına tayt eşofman gibi salya önlüğü takabilirsiniz badilerini biraz süslü olanlardan alırsınız gezmeye giderkenki konbinleri ayrı çocukların
Deletedmom_182 hazili ah maaleseeff.En çok yapamadığım da asla misafirliğe gidememem.Bir kusuyor koca halıyı batırıyor o yüzden kimsenin evine gidemiyorum🥲
kisayizyaondan hazili canım bizde o yollardan geçtik herkes geçiyor yapacak bisey yok Sadece bi 2 ay daha sabredeceksin
Zeliff hazili fular tarzı önlükler var onlardan alıp kombinine uyanı takabilirsiniz ben öyle yapıyordum🤭 kumaşını iyi seçerseniz terini de alıyor hem boynu pişik olmuyor.