Ben de geçen hafta başladım diyete. Daha önce de çok yaptığım oldu. Hamilelikten önce, hamile dönemimde ve şimdi. Uzmanla birlikte online olarak gidiyoruz. Bence diyet listesi kişiye özel olmalı. Mesela burada demişler ara öğün çok vs diye. Benim ara öğünüm daha fazla. Çünkü insülin direncim var iki saat aralıklarla yemezsem şekerim aniden düşüyor ve elim ayağım kesiliyor. Demem o ki yazan bunun okulunu okuyor. Herkese akıl vermeden önce kan değerleri nasıl, hangi hastalıkları var önce onu konuşmamız gerek. Önemli olan aniden kilo vermek değil kalıcı kilo vermek. Bu da sağlıklı yaşamı hayatınıza entegre etmek demek. Belli dönem yapıp eğer alışkanlık haline getirmezsen tekrar eski haline dönüyorsun. Mantığını anlayıp kendi bedenini tanıyıp o şekilde ilerlemek.
Ben yapabiliyor muyum? Hayıııır 😅 Şu an beni motive eden tek şey eşimle iddaaya girmiş olmak. Rekabet beni kamçılıyor 🤣
Bu arada bir haftalık süreçte ben bir, o iki verdi… daha da hırslandım 😈