Benim.kizim gece 2 den önce uyumaz ne kadar denesem de en fazla 12 ye alabildim saati. O yuzden düzeni 12 gbi ayarladım.gece en erken ki bu bazen bir bazen 2 yi de buluyor uyuyor. Sabah yataktan alma saatim de öğlen 12 dır.sonra 2 saat boyunca oylamışız. Saat öğlen 2 oldu mu odaya götürüyorum ve eskiden kundaklamiyordum şimdi kundakliyorum. Beşiğine koyuyorum 1 bucuk saat uyuyor.bence kundaklamayi ve beyaz gürültü açmayı deneyin ben gündüz hic sallamiyorum