Bebeğim uyutma yöntemi belirleyemiyorum hamak aldım aldigim günden beri aglayarak uyutuyorum sanki etini kesmiş gibi ağlıyor o akdar bunaldim ki
Dışarıda gittiğimde hiç birşey de kesinlikle uyutamiyorum
İki gündür fazla mız mız artık ne yapacağım konusunda çaresizim aranızda bu şekil olan var mı yoksa sadece benim çocuğum mu
Kendimi sorgulamaktan yoruldum